Robotica en coderen
Bewegend leren
Samenwerken & Games
Onze robotica pakketten inspireren kinderen om techniek en coderen op een speelse manier te ontdekken. Door robots te bouwen en programmeren leren ze samenwerken, probleemoplossend denken en logica gebruiken. Het stimuleert hun creativiteit en bereidt hen voor op de toekomst in technologie.
Bewegend leren combineert fysieke activiteit met onderwijs, wat zorgt voor een betere concentratie en opname van informatie. Het stimuleert zowel het lichaam als de hersenen, wat het leerproces actiever en effectiever maakt. Bovendien bevordert het motorische vaardigheden en een gezonde levensstijl. Het maakt leren leuker en toegankelijker voor kinderen.
Samenwerken met games leert kinderen effectief communiceren, strategisch denken en problemen oplossen in teamverband. Het versterkt sociale vaardigheden zoals empathie en verantwoordelijkheid. Door samen te werken aan doelen ervaren kinderen succes en leren ze omgaan met uitdagingen. Games maken leren samen leuk en motiverend.
Oplossingen
Edutijd Onderwijsspecialisten!
Sander Kats
Els Goedhart
Marien Zonnenberg
Edutijd zet onderwijsspecialisten in om scholen en instellingen te helpen het maximale uit hun educatieve middelen te halen. Deze experts begrijpen de behoeften van leerlingen en docenten en vertalen die naar effectief gebruik van technologie en leermiddelen. Door trainingen, advies en ondersteuning zorgen ze voor een optimale inzet en integratie in het onderwijs. Dit voorkomt verspilling van tijd en middelen en verhoogt de leeropbrengst. Zo wordt elke investering een waardevolle stap naar beter onderwijs.
Nieuws & Productblogs
Edutijd Partners
Edutijd werkt samen met lokale technische partners om hoogwaardige, gespecialiseerde ondersteuning te bieden die direct aansluit bij de specifieke behoeften van klanten in hun regio. Deze aanpak zorgt voor korte communicatielijnen, een snelle responstijd en een diepgaande kennis van lokale omstandigheden. Voor de klant betekent dit maatwerk, efficiëntie en een partner die hun context écht begrijpt.